• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Verkoop diversen (mixers/fx/flightcases/etc)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

[ serum ]

Eigenlijk nano.strike
Lid sinds
13 mei 2006
Berichten
252
Locatie
Gelderland
Ik heb wat gear staan die ik niet meer gebruik, en dus weg kan:

MIXERS:

Behringen UB2222FX
16 kanaals mixer in goede staat. Met rackbeugels. 125 euro

Behringer RX1202FX
12 kanaals rackmixer in goede staat 100 euro

EFFECTEN:

Behringer Ultragraph Pro (FBQ1502)
2x 15 bands grafische EQ in goede staat 50 euro

Behringer Ultrabass Pro
Voegt extra laag aan je signaal toe. Klinkt bijzonder aardig. In goede staat. 75 euro

Behringer Modulizer
Allerlei vreemde effecten die je niet vlug op conventionele fx tegenkomt. In Goede staat. 75 euro

Digitech Bad Monkey
Simuleert een Buizen Overdrive. In Goede staat 35 euro

Samson S-patch
Patchbay 48 aansluitingen. In goede staat. 25 euro

FLIGHTCASES:

DAB Audio 44x34x14: 35 euro

DAB Audio Liggende 19" flightcase met 44 cm ruimte om gear in te plaatsen. Vanaf de 19" geleiders tot aan de bodem is 14 cm. 45 euro

Gemini Flightcase. Bedoeld voor 2 draaitafels en een mixer, maar later aangepast voor m'n eigen apparatuur. 118x50x18. 50 euro

Roland flightcase. Zeer solide, en riant met ijzeren strips en hoeken uitgerust. 118x43x12. 100 euro

GB 19" Flightcase. 8 HE. 48 cm diep. Voor- en achterzijde kunnen open. Ingebouwde stekkerdoos. 50 euro

OVERIG:

2 effecten units van Zoom die erg haperen. Ik ben benieuwd of ik er een techneut mee kan verblijden. Diegene mag ze gratis op komen halen, want weggooien vind net iets te zonde 8D



Oja! En..

De maten van de flightcases zijn uiteraard binnenmaten, en de prijzen zijn richtprijzen


Alles op te halen in Arnhem. Versturen doe ik liever niet.
 
Foto van de flightcases:
 

Attachments

  • DSCN0556.JPG
    DSCN0556.JPG
    131,8 KB · Bekeken: 92
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top