Elka synthex

mijn god nog 20 minuten te gaan en hij zit op 2800..had ik niet verwacht..
 
Schandalig veel geld voor zo'n strontbak.
Heb ik 2 keer gehad en was telkens blij dat ie weg was.
 
Schandalig veel geld voor zo'n strontbak.
Heb ik 2 keer gehad en was telkens blij dat ie weg was.

Vind ik ook,veel te veel,die arme ziel die hem koopt zal wel geld over hebben,maar ik ben het niet met je eens dat het een strontbak is,het is een uitermate betrouwbare en zeer goed klinkende analoge polysynth,alhoewel ik hem nog zelden gebruik,ik zelf zou er niet meer als ca 600/700 euro voor over hebben en ik ben blij dat ik nog steeds een heb en gaat ook voor geen enkel bedrag in de verkoop,of ik moet echt dringend het geld nodig hebben,btw die gast had ook nog een Minimoog in de verkoop?
 
Vindt het erg veel geld,
iemand met 0 keer feedback biedt ook steeds aardig mee addertje???
die russen verdienen echt te veel met hun olie hahaha..
 
Prijs is gezakt,indien je het nog niet moest gezien hebben.:stupid
Kheb liever een CS30 dan een Synthex,das een feit.
 
Ja, dat had ik al gezien, kon het even niet laten:duivels:!

Maar nadat je 2 Synthexen en je CS30 verkocht hebt, wat wil je nog meer hebben dat je verkoopt :confused:
 
...een baby met een bandana met een wietblad erop die een joint rookt...hoe oud ben je 12 ofzo...sjongejongejonge
 
ach natuurlijk,sprak de expert? hoe oud ben je?

Het is niet omdat ik niet veel post dat ik niet weet wat/welke synthesizer doet en kan.
Ben al 13 jaar bezig met synthesizers en heb bijna alles gehad van monofone en polyfone.
Het gaat trouwens om persoonlijke smaak.
 
veel mensen miskopen zich aan een synthex omdat ze ergens een moog sound of warme sounds verwachten , dat is het niet.

het klinkt goed maar is niet ook mijn ding , de synthex moet het meer hebben van pads , effecten daar zit zijn sterke punten.

nu, een goeie waarde voor een synthex zit ongeveer rond de 1000 euro's naargelang de conditie en eventueel midi
 
veel mensen miskopen zich aan een synthex omdat ze ergens een moog sound of warme sounds verwachten , dat is het niet.

het klinkt goed maar is niet ook mijn ding , de synthex moet het meer hebben van pads , effecten daar zit zijn sterke punten.

nu, een goeie waarde voor een synthex zit ongeveer rond de 1000 euro's naargelang de conditie en eventueel midi


idd,en als je de chorus uitzet dan geef je zelfs geen 1000e meer!

de chorus in de synthex IS de synthex sound remember!
 
....en ondertussen gaat een Synthex in NL ook voor minimaal 2.000,- van hand tot hand..... alle wijsheid ten spijt.
 
Back
Top