Roland CMU 810 (Vintage gear)

20hz

..to the beat of the drum
Lid sinds
20 juli 2002
Berichten
887
Locatie
prov. Utrecht
Hoewel hier in het verleden al wel over bericht is op het forum, wil ik deze toch weer onder de aandacht brengen, want.. ehm, vet!! Er is inmiddels ook wat meer over te vinden, o.a. deze video.
Ik was er niet bekend mee en kwam er via een post op insta achter. Hij klinkt echt belachelijk vet!



Voor de mesen bij Beheringer die zich afvragen welke synth ze nog meer zouden kunnen doen, nou.. deze!
 
Die wil ook graag hebben. Op zich is er een alternatief

Michigan Synth Works - MSW-810m​

 
schneidersladen is die 688eu. Er is er ook een met seq er in, alleen die is nooit op voorraad
 
Staat vet gelijk aan fantastisch.?
 
Al een jaar of 30, opa :D

Maar "mieters", "blits" of "gers" mag natuurlijk ook gewoon.
 
Laatst gewijzigd:
werkt met een oude apple II c hoorde ik, als sequencer ofzo of om hem helemaal te ontlocken



good luck ! geen dank ;)




ow had niet door dat er een hedendaagse versie is, maar wel zonder apple II aansluiting precies :)
spannende tijden !
 
Laatst gewijzigd:
werkt met een oude apple II c hoorde ik, als sequencer ofzo of om hem helemaal te ontlocken



good luck ! geen dank ;)




ow had niet door dat er een hedendaagse versie is, maar wel zonder apple II aansluiting precies :)
spannende tijden !
De 800 is heel wat anders dan de 810.
 
Ik heb ooit eens een Firstman SQ01 gehad en daar doet hij qua klank wel wat aan denken.

Inderdaad een vet dingetje!
 
basically toch gewoon broertje van de sh101 en de mc202

Daar zijn er al veel opties voor. Behringer ms1 bvb

Ik denk niet dat er qua klank en mogelijkheden veel verschil is.

De 800 is iets helemaal anders. Ik heb er eentje, met Apple II zelfs, en 802 sync box.
 
Back
Top