Homo Homini Lupus Est (Roguebot Industries Remix)

Dit is weer iets anders dan Ambient,
electro alla 2024?

Mag iets meer laag en sup-laag bij...
verder is hij lekker...
:okdan:
 
Lekkere track. Grooved lekker. Spannende, energieke vibe, bouwt lekker op.

Een 4/4 kick na de break op 2:03 zou de track ook prima kunnen hebben, het zou dan even helemaal loskomen na de opbouw, maar dat is wellicht een andere invalshoek.

Nice one!
 
Ik luister het origineel nog wel eens :mega:,
Remix vind ik vooral tot de break heel nice, die gaven me luke slater vibes (O ton reassembled 5-6) :halleluja
 
hey guys, dank voor jullie reacties! Heel fijn



Wel een heftige voor mij:

Ahh, dat kan ik me voorstellen. Maar wรฉl heel tof dat je 'm hebt beluisterd! Thanks!


Mag iets meer laag en sup-laag bij...
verder is hij lekker...
:okdan:

Dank je wel! Goeie feedback ook, ik had 'm juist wat gekalmeerd onderin, die 1e-tel-kick denderde door de kamer.. daar moet ik nog effe goed m'n draai in zien te vinden. Benieuwd of een volgende wat beter bij je binnenkomt.


Een 4/4 kick na de break op 2:03 zou de track ook prima kunnen hebben, het zou dan even helemaal loskomen na de opbouw, maar dat is wellicht een andere invalshoek.

Verhip, goeie suggestie! Die hou ik in 't achterhoofd, heel even 4/4 gaan voor een beetje hype.. thanks!


Ik luister het origineel nog wel eens :mega:,

Oh joh, wat cool zeg! Cheers indeed!

En thanks voor de luistertip, ken die track nog niet, leuk!


Lekkere energy Stoter. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Dank, maestro!
 
Benieuwd of een volgende wat beter bij je binnenkomt.
Dat kan kloppen, ik heb het idd niet in mijn studio beluisterd maar op 'n paar pc speakers en die hebben toch weer andere bass frequenties dan de Adams...
 
ik heb het idd niet in mijn studio beluisterd maar op 'n paar pc speakers en die hebben toch weer andere bass frequenties dan de Adams...

True, maar dan mag 'ie alsnog lekker klinken uit pc speakers, mooie uitdaging :) dank voor de feedback!


heel erg lekker, erg goed gemaakt. Cheers man,

Ahwww dank je wel, Jan! Tof om te lezen! xx


Hij staat sinds vandaag ook op de Grote Streamerts - met een prachtige remix ernaast, van goede vriend ThaYoost - erg blij mee!!


chekkidauwwww...

 
Back
Top