Introducing the new Stylophone Pitch Theremin

theremin-banner-1920x483-2.png


De Stylophone Theremin is een draagbare aanraakgevoelige synthesizer die experimentele geluiden creëert door je beweging te detecteren. Zwaai met je hand rond de antenne, beweeg de schuifregelaar heen en weer en ga over de rand met waanzinnige modulatie, wiebelend vibrato en knapperige echo-delay voor gekke, eigenzinnige sciencefiction-geluidscreatie.

Of je nu een muziekmaker bent, een beginnende synth-liefhebber, of gewoon plezier wilt hebben met het maken van geluid, de Stylophone Theremin is een Theremin met alleen toonhoogte en neemt het retro-analoge geluid van een synth-icoon over en maakt hem wilder dan ooit.

:okdan::okdan::okdan:



 
Last edited by a moderator:
Want? Net doen alsof through-hole beter klinkt? SMD is goedkoper te produceren en componenten hebben over het algemeen betere toleranties.

Precies wat Disharmonic al zei, ivm mods. Ik zag hierboven nergens enige claims qua sound.
 
toevallig hier tegenaan gelopen mochten er nog mensen opzoek zijn naar een ander goedkoop theremin alternatief
het is overingens geen echte theremin maar gebruikt afstand sensoren maar dat heeft wel als voordeel dat je geen storing op gevoelige aparatuur krijgt +neemt een stuk minder ruimte in zonder de antennas
leuke is ook dat deze wel aan je synth te koppelen is met beperkte midi signalen dat vind ik zelf toch enigsinds een dealbreaker bij die van stylofoon

 
toevallig hier tegenaan gelopen mochten er nog mensen opzoek zijn naar een ander goedkoop theremin alternatief


Nice!

En uiteraard duikt er meteen 'n "He jammer dat dit niet kan" op (als ik het goed begreep uit de manual kun je 1 CC tegelijk sturen geen 2), maar zo is 't altijd wat.

En hoe zeg ik dat, het zou normaal moeten zijn dat dit toevallig eens door een vrouw is designed, maar zo liggen de statistieken doorgaans niet (al beginnen ze gelukkig wat minder uit balans te raken). Dus: nice dat dit door een vrouwelijke designer is gemaakt. :okdan:
 
Nice!

En uiteraard duikt er meteen 'n "He jammer dat dit niet kan" op (als ik het goed begreep uit de manual kun je 1 CC tegelijk sturen geen 2), maar zo is 't altijd wat.

En hoe zeg ik dat, het zou normaal moeten zijn dat dit toevallig eens door een vrouw is designed, maar zo liggen de statistieken doorgaans niet (al beginnen ze gelukkig wat minder uit balans te raken). Dus: nice dat dit door een vrouwelijke designer is gemaakt. :okdan:
momenteel zelfs alleen modwheel of expression (cc1 of 11 dus) maar had ff contact met haar opgenomen voor ik em bestelde aangezien de behremin me te lang duurt en volgens haar zou het wel mogelijk zijn om via een firmware update custom ccs mogelijk te maken dus ben erg benieuwt het aparaatje sprak mij igg wel aan zo lekker compact kun je em eigenlijk overal neer leggen

voor mijn modwave niet zon heel groot probleem overigens aangezien die een erg uitgebreide matrix heeft + trigger events
 
Back
Top