Afgehandeld Geen email notificaties voor inkomende PB

jvq

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2016
Berichten
531
Locatie
Amsterdam
Dit werkte in het verleden wel voor mij. Zie niks in de spam. Dit zijn mijn instellingen:

Screenshot 2023-09-10 at 13.58.20.png


Doe ik iets fout of is er een storing mbt het verzenden van email door Synthforum?
 
Ik heb zelf ook al een paar dagen geen email notificaties meer ontvangen van geplaatste berichten in topics die ik volg, maar de notificaties zijn als ik het forum bezoek nog wel onder het "belletje" te zien.
 
Ja ik zie het ook in de navigatiebalk als ik PB’s heb. Het zijn de e-mails die niet doorkomen. Onhandig met PB want zo reageer ik telkens laat.
 
Dank voor de melding. Er lijkt inderdaad iets aan de hand te zijn. Gaan we uitzoeken.
 
Zou opgelost moeten zijn. Nogmaals dank, dit was iets dat er door is geglipt bij alle updates en tweaks om de problemen van vorige maand op te lossen.
 
E-mails van wachtwoord resets en nieuwe aanmeldingen kwamen ook niet door heb ik gehoord (meldingen via de chat). Is dat ook opgelost?
 
E-mails van wachtwoord resets en nieuwe aanmeldingen kwamen ook niet door heb ik gehoord (meldingen via de chat). Is dat ook opgelost?

Ja klopt, dat zou nu ook opgelost moeten zijn.
 
Had e.e.a. ook effect op de werking van de negeerlijst? In de zin dat figuren die eerder al naar de negeerlijst waren gedirigeerd opeens wél pb's konden sturen, die ook afgeleverd werden in de pb box?
 
Back
Top