CollApril 2023 - NicoNoise & eretsua

Met name de drums c.q. de ritmische variatie vind ik heel erg geslaagd, maar ook de compositie in z'n geheel is prima. Heerlijke muziek en zo goed om te horen/lezen dat de samenwerking goed is geslaagd.Om zoiets op afstand samen te maken binnen een tijdsbestek van een maand is heel knap!
 
Oh wauw, wat een sterke compositie zeg.. supergaaf!

Eens met de hierboven-gedropte names, voeg ik daar nog even Muse aan toe. Toffe cocktail zo.

Wordt vervolgd..?
 
Ik krijg bij wijlen een Soulwax/Daan gevoel! :okdan:

Weer een hele nieuwe naam voor mij, heb even een paar Soulwax tracks geluisterd, leuk!
Het /Daan gedeelte kan ik niet zo snel terugvinden, wat bedoel je daarmee?

Apart nummer geworden in positieve zin. Gebeurt zo veel en dat in maar 4 en een halve minuut.

Woodblock / snare aan het begin is wat te hard of precies op mijn auditieve gevoeligheid frequentie.
Thnx! En we zullen volgende keer beter letten op jouw auditieve gevoeligheid frequentie, kan deze track mooi als referentie dienen.

Met name de drums c.q. de ritmische variatie vind ik heel erg geslaagd, maar ook de compositie in z'n geheel is prima. Heerlijke muziek en zo goed om te horen/lezen dat de samenwerking goed is geslaagd.Om zoiets op afstand samen te maken binnen een tijdsbestek van een maand is heel knap!

Fijn om te horen!

Oh wauw, wat een sterke compositie zeg.. supergaaf!

Eens met de hierboven-gedropte names, voeg ik daar nog even Muse aan toe. Toffe cocktail zo.

Wordt vervolgd..?

Ah die naam ken ik tenminste, mooie referentie hoor.
En vervolg, wie zal het zeggen? De samenwerking ging prima, dus daar zal het niet aan liggen.
 
Zeer goed gedaan. Klinkt dik. Zo te horen een leuke samensmelting. Daar gaat het eigenlijk om.
 
Back
Top