Soundtrack Game - Down the rabbit hole

Tierelantijn

Gibberish
Lid sinds
27 januari 2020
Berichten
782
Locatie
Utrecht
Hoi lieden,

hier een nieuwe track die ik gemaakt heb voor een game waar ik aan werk: Soundcloud link - Down the rabbit hole
Ben er als ik eerlijk ben erg tevreden over. Maar ik ben benieuwd wat jullie vinden!
Titel is werktitel...

1713261477793.jpeg
 
Klinkt lekker hoor. Alleen de hoge 'pad achtige sound' die er aan het begin met een fade in inkomt, vind ik niet prettig om naar te luisteren, deze vind ik iets te scherp/harsh qua klank. Daar zijn mijn oren iets te gevoelig voor.
 
Ik ook :)🎵🎶
Had wel wat korter gemogen.
Helemaal mee eens, dat is puur voor de toepassing in de game. Voor die scene is het belangrijk dat de muziek langer doorgaat. Ik moet misschien een keer een 'nummer versie' maken.

Klinkt lekker hoor. Alleen de hoge 'pad achtige sound' die er aan het begin met een fade in inkomt, vind ik niet prettig om naar te luisteren, deze vind ik iets te scherp/harsh qua klank. Daar zijn mijn oren iets te gevoelig voor.
Bedankt, ik zal nog eens kijken naar dat geluid, misschien dat ik met soothe wat resonanties kan wegnemen. Het stoorde mezelf tot nu toe nog niet.
 
Mooie muziek, Bram! Erg fijn, benieuwd hoe de interactie met de game straks is.

Welke scene zou dit (ongeveer) moeten zijn, qua sfeer/narratief?


Alleen de hoge 'pad achtige sound' die er aan het begin met een fade in inkomt, vind ik niet prettig om naar te luisteren, deze vind ik iets te scherp/harsh qua klank. Daar zijn mijn oren iets te gevoelig voor.

Eens, goeie catch.


ik zal nog eens kijken naar dat geluid, misschien dat ik met soothe wat resonanties kan wegnemen.

Denk dat 't volume van dat spoor een tikkie lager zetten voldoende zal zijn. Misschien dat Soothe ook helpt, maar dat resonante maakt nou net dat geluid.
 
Mooie muziek, Bram! Erg fijn, benieuwd hoe de interactie met de game straks is.

Welke scene zou dit (ongeveer) moeten zijn, qua sfeer/narratief?
In deze scene wordt er veel onthuld over ontwikkelingen 'achter de schermen.'
Denk dat 't volume van dat spoor een tikkie lager zetten voldoende zal zijn. Misschien dat Soothe ook helpt, maar dat resonante maakt nou net dat geluid.
Ik ga er mee aan de slag!
 
Klinkt lekker hoor. Alleen de hoge 'pad achtige sound' die er aan het begin met een fade in inkomt, vind ik niet prettig om naar te luisteren, deze vind ik iets te scherp/harsh qua klank. Daar zijn mijn oren iets te gevoelig voor.
Ik heb nu de soundcloud file overschreven met een versie waar de pad/ drone een stuk zachter is en ook iets minder resonant...

 
Fijne muziek, misschien wat langdradig als track maar als de scene het nodig heeft dan snap ik het wel.

Ik ben ook erg benieuwd wat voor scene in de game het wordt. Ik voel iets futuristisch maar ook melancholisch... Een robot wiens databestand corrumpeert en geleidelijk van zichzelf vervreemdt of zo.
 
Back
Top