Bedrijf stopt, plugins nu gratis

Maar ook geen support meer dan. Goede kans dat die plugins bij de eerstvolgende major OS update niet/nooit meer zullen werken.
 
Uiteraard, maar wel iets om rekening mee te houden als je het type bent die na een aantal jaar ook nog zijn projecten wil kunnen openen :D
 
Jammer dat ze de source niet doneren aan het Surge team ofzo, dan heb je er nog wat aan op de lange termijn (en kan de boel eventueel nog eens op andere OSen en Architecturen draaien).
 
Maar ook geen support meer dan. Goede kans dat die plugins bij de eerstvolgende major OS update niet/nooit meer zullen werken.
Ik draai nog steeds enkele x32 plugins uit 2005 in mijn Reaper x64. Heb met hun ingebouwde VST bridge nog nooit problemen gehad.
 
Jammer dat ze de source niet doneren aan het Surge team ofzo, dan heb je er nog wat aan op de lange termijn (en kan de boel eventueel nog eens op andere OSen en Architecturen draaien).

Als je goed kunt programmeren vind je elders wel onderdak. Ik kan me voorstellen dat ze die code dan meenemen.
 
Tja, je moet wel je email adres achterlaten voor de newsletter. Ehhh, welke welke newsletter ? Ze zijn toch gestopt ?!
 
Ik snap niet wat je hiermee probeert te zeggen ..

Dat ze de broncode wellicht in de toekomst kunnen hergebruiken. Misschien vinden ze programmeren heel leuk en alle zakelijke dingen die erbij komen niet? Dan sluit je je aan bij een andere partij en neem je de kennis en eerder werk mee. Misschien vragen ze daarom ook wel naar een mailadres, om toekomstige plannen te delen.
 
zou er niet aan beginnen.. als geen ander bedrijf zelfs wil overnemen zou ik het niet in je tracks verwerken kun je alles weer aanpassen..
 
Ah lekker dan, ik gebruik Pancz best veel.
Was ook wel netjes geweest als ze hun betalende klanten hier een mail over hadden gestuurd. Teleurstellend.
 
Back
Top