Vongon Replay VA Synth met Retro Vibe

IMG_4625.jpeg


Virtuele analoge Synth geïnspireerd door de jaren 80. Juno/poly6.

6 stemmen, 4 oscillator waveforms en7 low-frequency oscillator waveforms.

Gebouwd op 32 bit soundengine.
Staat vast heel mooi naast een K.0.133
 
Misschien hadden ze het bij een mooie module moeten laten, net als hun pedalen. Die klik klak toetsen lijkt mij niks trouwens. Wist niet eens dat dat bestond
 
Gaan geruchten dat Blush Response hem ook gaat reviewen
Geen idee wie dit is.. maar ik vind alle reviews tot nu toe maar weinig boeiend.. er valt ook niet zo heel veel interessants over te vertellen, behalve dat het nogal een herhaling is van alles wat er al is (goeie naam Replay, dat dan weer wel) maar dan met nog minder features en controls.. in een onbruikbaar design.. Je zal dit maar toegestuurd krijgen en het moeten aanprijzen..
 
Laatst gewijzigd:

Jeemig. Ik zou het bijna gaan geloven.
Ik zag dat Oora hem ook al aanprees. Ik snap echt de relatie tussen fabrikanten en influencers wel, maar toch.
De grap is dat die gasten met een 2e hands brakke rompler uit 2000 nog wat moois kunnen maken.
Het zit hem niet in het apparaat, maar in het brein er achter.

Hij klinkt echt niet slecht ofzo, maar hier koop je toch vooral boutique en 'anders' met een redelijk geluid voor een matige prijs.
 
Er zitten volgens het filmpje zelfs subfuncties op die, heel handig, dus ook op geen manier zijn aangegeven.

Als je het mij vraagt, is dit niet zozeer een synth, maar vooral een psychosociaal experiment om te kijken hoe veel marketing en influencers je nodig hebt om prul zoals dit tegen deze prijs toch nog te verkopen.
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind het persoonlijk echt een lelijk ding. De toetsen lijken me enorm onhandig. Het estetische aspect is blijkbaar belangrijker dan het instrument en dat is wellicht ook waar je voor betaald.

Deze zou niet voor mij zijn.
 
Er zitten volgens het filmpje zelfs subfuncties op die, heel handig, dus ook op geen manier zijn aangegeven.

Als je het mij vraagt, is dit niet zozeer een synth, maar vooral een psychosociaal experiment om te kijken hoe veel marketing en influencers je nodig hebt om prul zoals dit tegen deze prijs toch nog te verkopen.
Hihi, is welzo

Je koopt een chosen few erlebnis, een soort van verfijnd klubje met mooie witte synths. Een mueslibol ernaast en uiteraard het studiopetje/hoedje op.
Dan met je greenpeacebutton op je gehaakte vest moeilijk kijkend een toets indrukken en dan steels de kamera inkijkend; wow dit is echt revolutionaaaiiiirrrr.
 
Je kan er nieteens Ebony and Ivory op spelen. Bakje voor White Supremacists


Is dat trouwens een Polymoog in het intro?
 
Back
Top