Ambient of niet beat

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.450
Locatie
Gelderland
Uit uitgebreid marktonderzoek via een youtube poll blijkt dat 46% van de kijkers van mijn kanaal het liefst DAWLess jams ziet.

Om deze 13 mensen niet teleur te stellen (en omdat het leuk is) een lekkere lazy jambient voor de zondag.
Doelstelling voor dit jaar is om 'meer' live te doen tijdens mijn jams (voor zover mijn beperkte brein dat aan kan) en te leven met de ongeplande dingen die daaruit volgen.
Dus vrij veel vingerdrummen en een beetje pianospel. Niveau 0, maar het was live en de top van mijn kunnen tijdens het jammen.

 
heb je spotify gecheckt, ik ben zelf niet zo van de youtube filmpjes kijken. hou meer van muziek luisteren. ik kan je muziek erg waarderen:)
 
Mooie jam.
Vind het leuk hoe je je met humor hier en daar het process beschrijft en de "ongelukjes" als part of the deal beschouwt, soms kunnen little accidents ook leuke verrassingen geven natuurlijk.
 
Mooie jam, Peter. Altijd grappig als jij een foutje zegt te maken, ik hoor het niet als luisteraar Hoewel er niks ontbreekt aan dit nummer, zou een van je nieuwe field recordings misschien ook niet misstaan in je Ambient tracks.
 
heb je spotify gecheckt, ik ben zelf niet zo van de youtube filmpjes kijken. hou meer van muziek luisteren. ik kan je muziek erg waarderen:)
Thnx man.
M'n jams vind ik zelf niet Spotify waardig, maar met beeld erbij dan wel weer interessant genoeg :)
Ik moet nodig weer eens wat JAMLess gaan DAWWen, want het is al veel te lang geleden!
 
leuk gedaan. van genoten.
wel tof dat je 13 luisteraars hebt. kom zelf niet verder dan 5 minderjarige en een euroopa.
 
Uit uitgebreid marktonderzoek via een youtube poll blijkt dat 46% van de kijkers van mijn kanaal het liefst DAWLess jams ziet.
Ik had mallle kat-videootjes gestemd!
blanket-cat-cat-under-blanket.gif

Maar dawless jams zijn ook leuk :)
 
Back
Top