Nieuws van Behringer

Uitverkocht.. bijna 1900 watchers in 1 dag, geen idee uiteraard hoeveel ze er verkocht hebben.Bekijk bijlage 3848660
Ben benieuwd wat de reacties zijn. Ze hadden er best een aantal en direct leverbaar, dus er zullen snel wat reviews komen
 
Dit is niet waar, bij veel van die klonen komen binnen de kortste keren, soms al na een aantal dagen updates uit als blijkt dat er bugs in zitten.
Daar kunnen bedrijven zoals Korg of Roland een voorbeeld aan nemen die het een stuk slechter doen, ik denk bijv even aan de midi implementatie bij Korg, zelden zo'n slechte implementatie gezien die tot in lengte van jaren gewoon doorgaat...
Updates voor kritische bugs mag je gewoon verwachten, anders deugt het apparaat niet. Ik doelde meer op updates zoals bv Elektron levert die soms na 10 jaar ook nog features toevoegen. Geen idee welk Korg apparaat je hebt, maar mijn oude Radias kreeg ooit nog een v2 update met extra features en ook de originele Microkorg hebben ze knap lang ondersteund in de vorm van nieuwe editor software en presets.
Het 'modern analoge' spul is natuurlijk wat lastiger te patchen.

ook op dat vlak doen ze straffe dingen hoor ...
Vooral de effecten van Klark Teknik en mixer spullen van Midas. Al die analoge klonen zit maar weinig digitaal spul in ;)
 
Volgens mij is die KT69 helemaal niet uitverkocht.
Of mis ik iets? Hebben jullie voorraad gezien dan?
Thomann had gisteren voorraad en er stond ook bij hoeveel stuks, volgens mij 110 ofzo.
Nu uitverkocht. De compressor staat volgens Thomann op nummer 7 van best seller rank Compressors.
Als je daarop klikt zie je blijkbaar nog de oude stand van gisteren, toen stond ie op 120


1715938863279.png


1715938941675.png
 
Geen idee welk Korg apparaat je hebt, maar mijn oude Radias kreeg ooit nog een v2 update met extra features en ook de originele Microkorg hebben ze knap lang ondersteund in de vorm van nieuwe editor software en presets.
Een instrument van Korg kan alleen op plek 1 t/m 10 gerangschikt kan worden en anders doet de midi het gewoon niet en dat gaat al jaren door.
Ik heb 't op 3 verschillende apparaten van Korg gehad, ze hebben speciaal een uninstal progje gemaakt die je moet downloaden en installeren als je al het een en ander aan midi hebt, dan kan je andere apparten qua midi uninstallen zodat Korg opschuift tot onder plek elf en als je later dan andere dingen van andere merken inschakelt gaan die naadloos weer op plek 11 enz.
Dit is zeker al een jaar of tien en ze veranderen er niets aan, sommigen hebben zich suf gezocht voordat ze begrepen dat het aan Korg lag en dat er een apart progje voor bestond die je kan downloaden.
Ik herinner me dat forumlid @LupkeII een paar jaar terug daar ook problemen mee had en die vraag stelde op het forum.
 
Laatst gewijzigd:
Ja ben ook benieuwd.

Jeetje wat snel...

Mocht je het niets vinden.......... (edit....tja ik bestel er wel 1 )
 
Laatst gewijzigd:
Een instrument van Korg kan alleen op plek 1 t/m 10 gerangschikt kan worden en anders doet de midi het gewoon niet en dat gaat al jaren door.
Misschien een beetje off topic, maar ik vermoed dat je het over een Windows specifiek issue hebt? Inderdaad wel suf, maar wel een beetje niche aangezien er vast niet veel mensen zijn die meer dan 10 instrumenten aansluiten via USB.
 
zal het direct mijn indruk laten weten met uitpakken, echte audio test zal wat langer duren want ik ben even week weg
No hurries! Bedankt alvast!
Ik ben zelf ook een weekeindje weg en als ik terug ben is als het goed is mijn 76-KT binnen dus kan ik die eens testen ;)
 
Misschien een beetje off topic, maar ik vermoed dat je het over een Windows specifiek issue hebt?
Klopt, Apple weet ik niet maar waarschijnlijk niet als ik het zo lees
Inderdaad wel suf, maar wel een beetje niche aangezien er vast niet veel mensen zijn die meer dan 10 instrumenten aansluiten via USB.
al is er maar 1 instrument aangesloten en de rest weer verkocht, als er ooit een instrument aangesloten is geweest dan blijft de hierarchie op die manier bestaan en sluit Korg aan in de rij met z'n mididriver of je moet al die oude mididrivers weer deinstalleren
Uninstal je dan een aantal tot Korg lager dan 11 kan komen dan kan Korg midi zenden en ontvangen maar zij zijn de enige die zo ingewikkeld doen want elk ander merk sluit gewoon weer aan zodra je een synth weer aansluit, lang geleden kon windows maximaal 10 midiaansluitingen verwerken, dat was uit de tijd van windows xp van ruim 20 jaar geleden en Korg heeft het nooit aangepast want al vanaf windows 7 is dat niet meer nodig, dus ja, zo lekker vlot is Korg dus je kan Behringer iets verwijten wat niet klopt maar Korg maakt er een zooitje van.
Hier het verhaal op een Korg forum; Korg Forums :: View topic - Korg MIDI device limitation -Why the outdated MIDI drivers?
 
Laatst gewijzigd:
Vooral de effecten van Klark Teknik en mixer spullen van Midas. Al die analoge klonen zit maar weinig digitaal spul in ;)
Klark Teknik en Midas zijn maar een klein onderdeel van Behringer, Tc electronics en Tc Helicon zijn grote jongens in de fx en dsp industrie.. daarnaast ontwerpen en maken ze zelf audio chips ( cool audio). In de analoge klonen zit geen Fx als het orgineel deze ook niet heeft, maar bijvoorbeeld de Neutron heeft een toffe Delay en een goede distortion.
 
Back
Top