|
Hallo mensen,
Ik heb besloten om te stoppen met muziek maken en mij volledig te storten op mijn andere passie,nl. fotografie
Boven genoemde UAD package kan weg voor 1500€ (dit is mijn absolute bodemprijs!)
Ik heb tevens een maximaal uitgebreide Yamaha O2R V2 te koop staan, de mixer heeft een defect aan de voeding! Volgens de Yamaha reparateur een bekend en makkelijk op te lossen probleem. Alleen in een niet rokers studio omgeving gebruikt.
Het betreft dus een een V2 versie met de volledige TC Electronic Unit-Y uitbreiding (hiervoor moesten nieuwe Eproms in de machine, de originele zijn er ook nog). De Unit-Y voegt de bekende TC Electronic M2000 reverb en de Finalizer toe.
De tafel is maximaal uitgebreid (3x adat kaart), ik heb tevens nog een extra CD8-AD-S kaart (8x analoge inputs extra). Ongeveer 6 maanden voor de voeding stuk ging heeft de mixer nog een uitgebreide service beurt gehad.
Verder krijg je bij deze mixer een zwarte custom-made afdekhoes, 3 sets lange Pro toslink kabels (dikke, dus niet van die dunne flut kabeltjes). Een originele handleiding in het Duits en een gekopieerde versie in het Engels.
Als extraatje -omdat de tafel defect is- doe ik er een RME Hammerfall 9652 bij, een strakke 0 latency kaart waarmee je tot 52 kanalen over je beschikking hebt.
Van alle producten zijn de originele verpakkingen aanwezig, behalve van de mixer, die heb ik niet meer.
1000€ is mijn vaste prijs, onderhandelen heeft geen zin, het is een hele nette prijs voor een O2R die zo compleet is als deze.
Heb je vragen of wil je graag meer info, dan stuur gerust een mailtje.
Zou een MOD misschien de topic titel willen aanpassen voor me?
Verder ben ik van plan om Cubase 5, Komplete 4 t-m 6, KORE2 en een 2 maanden oude Maschine 1,6 in de verkoop te gaan zetten. Ook hier kan je me een bericht over sturen
|