Synthforum

Mededelingen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 20 januari 2017, 06:36   #1
OJS
..............

OJS's schermafbeelding

Slate Virtual Recording Studio
Steven Slate heeft de Virtual Recording Studio aangekondigd. Een 8ch thunderbolt interface die helemaal geïntegreerd is met zijn virtual microphone system en plugins. Hij claimt een no-compromise, no-latency interface Te hebben ontwikkeld. Voor PC's een bijhorende pci kaart.
Prijs is stevig, concurrent voor de Apollo en de duurdere interfaces van Apogee, RME, e.d. Mooi voorde serieuze project studio.
Goed verhaal waar ik met mijn beperkte technische kennis niet echt over kan oordelen. Ik vind zijn plug-ins over het algemeen heel goed.

OJS is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2017, 10:44   #2
Bas M

Bas M's schermafbeelding

Voor die prijs krijg je er wel 6 mics bij, 1 LDC en 5 SDC's. :-)
Ik vind het een tof concept, ja natuurlijk klinken de emulaties niet 100% als de echte mics, maar maar voor deze prijs koop je nog niet eens een halve Neumann U47. ;-p
Bas M is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2017, 22:08   #3
Emanuel23

Emanuel23's schermafbeelding

Mooi concept voor de beginner, maar geef mij toch maar liever 1 of 1/2 échte mic of preamp. De off-axis response van de mics, de polar patterns, of alle subtiliteiten van dien worden niet ge-emuleerd. Vond de demo's niet bijzonder overtuigend. Slate daarentegen is wel een goeie verkoper en spreker.
Emanuel23 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2017, 14:44   #4
Niel
OPEN DIE GAIN & EQ !!!

Niel's schermafbeelding

Ik heb niks met dit soort producten maar ben wel onder de indruk.
Volgens mij gaat ie wel scoren hiermee.
Niel is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2017, 20:08   #5
liquidthrust
Onverbloemd

liquidthrust's schermafbeelding

Ga maar lekker proberen de analoge imperfecties, summing, en ruimte rond je tracks van een console proberen na te maken. Can not be done. Is een beetje ambitieus, maar heb wel respect voor de man dat ie het ten minste is aan het proberen. Plus een pc ruikt niet zo lekker als de geur van zo'n dikke bak na een opnamesessie.

My problem at the moment isn't intense absorption in my creativity. It's more the sense that the world "out there" is pretty dull by comparison. It's hard for me to communicate that. Sort of like "yes, the movie was cool, yes, the political debate was insane, yes, the pizza was awesome - but this is absolutely bland to my personal meter of interest because music's blown the top off.
liquidthrust is offline   Met citaat reageren
Reageren

Synthforum » Algemeen » Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten