Synthforum

Mededelingen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13 maart 2017, 19:21   #1
MVMNT

To JX-8P or not to JX-8P?
Heb eentje gevonden voor beneden 400€, is dat een do or don't? En zijn er eventuele kandidaat - overkopers als het editen met een single slider of plugin via computer mij niet helemaal aanstaat?

http://soundcloud.com/mvmnt
Tascam M-208, Roland TR-8, Roland SH-201, Roland W-30, Roland JX-8P, Roland JU-06, Korg Volca Beats (snare mod), Korg Volca Bass, Korg Monotron, Hillwood HR-2 Super Variation, Circuit Benders CB-55 Clone + other DIY crap, effectbakjeus allerhande, tapestuff & four track, MacBookje of course
MVMNT is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2017, 19:31   #2
DRe
ik heb al een tok..

DRe's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door MVMNT Bekijk bericht
Heb eentje gevonden voor beneden 400€, is dat een do or don't? En zijn er eventuele kandidaat - overkopers als het editen met een single slider of plugin via computer mij niet helemaal aanstaat?
Hoe moeten wij dat weten?

Oorspronkelijk geplaatst door DRé
Muziek maken is het zelfde als ademhalen, het moet vanzelf gaan. Je gaat toch ook niet expres moeilijk zuchten.
DRe is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2017, 21:06   #3
fourier
fft

fourier's schermafbeelding

Mooie bak en soft & hardware editors genoeg te krijgen voor jaren plezier. Kijk ook even naar de kiwi upgrade!

---FOURIER---

Stuff te koop
fourier is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2017, 09:33   #4
MVMNT

Wauw zo blij dat ik 'm ben gaan halen. Wat een dijk van een synth. Voorlopig genoeg aan zonder de Kiwi upgrade. Af en toe blijft er wel eens een noot hangen, maar dat zou zichzelf oplossen door gewoon veel te spelen heb ik mij door Murray van KiwiTechnics laten vertellen. Binnenkort eens de BCR 2000 die hier stof staat te happen proberen te programmeren als hardware editor.

Hier een ssssoooouuuundddd - gewoon door TC Electronic Hall Of Fame: https://www.dropbox.com/s/3p8ytcrx5i...PEEEE.wav?dl=0

http://soundcloud.com/mvmnt
Tascam M-208, Roland TR-8, Roland SH-201, Roland W-30, Roland JX-8P, Roland JU-06, Korg Volca Beats (snare mod), Korg Volca Bass, Korg Monotron, Hillwood HR-2 Super Variation, Circuit Benders CB-55 Clone + other DIY crap, effectbakjeus allerhande, tapestuff & four track, MacBookje of course
MVMNT is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2017, 07:23   #5
Lebard Guan

Ik heb hem gehad, niet spectaculair ,
Een ruisbak vond ik het .
mvg
Lebard Guan is offline   Met citaat reageren
Reageren

Synthforum » Marktplaats » Prijswijzer

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken