Cyma Forma Alt

433956066_122107448276264696_9220516993797317983_n.jpg


Het in Parijs gevestigde Cyma Forma komt met de Alt Soundscape Synthesizer.

ALT is an analog synthesizer designed to expand the realms of sound design, through intricate motion.
It generates a rich sound that you can control using sliders and a pin matrix.
ALT has eyes and ears: two light sensors and a built-in microphone that allow for spontaneous sound modulation based on the lighting and acoustics of the room.


Prijzen zijn nog niet bekend, maar op 22 mei gaat hij live op Kickstarter.


 
De Super Early Bird waren er ook maar 15. Ik kon nog wel de Early Bird pakken maar heb het niet gedaan. Na het bepotelen op SuperBooth was de initiële GAS toch verdampt.
 
Ik kon nog wel de Early Bird pakken maar heb het niet gedaan.

Dat dacht ik ook, maar als ik op continue klikte .......niks.
30 left, 29 left, 15 left, 7 left, 1 left....Ik kwam er maar niet tussen.
Ik vind het nu toch best veel geld voor iets waar ik nog bijna een jaar op moet wachten.

Ik ben er nog niet over uit, maar ga eens op zoek naar alternatieven
 
Solar-42f is de laatste update van de Solar-42. Als je een bijzondere drone synth zoekt...
 
Solar-42f is de laatste update van de Solar-42. Als je een bijzondere drone synth zoekt...

Dat is een fraai apparaat inderdaad, maar ja.....de ruimte. ;)

Ik laat die Alt voorlopig aan mij voorbijgaan.
Als het echt iets is dat ik wel zou willen hebben is me dat de meerprijs als hij op de markt komt wellicht wel waard en koop ik een product dat af is.

Ik ga me eens verdiepen in de Vermona Melodicer. Dat is weliswaar niet hetzelfde, maar die sprak me bij d epresentatie indertijd wel aan.
 
Dat dacht ik ook, maar als ik op continue klikte .......niks.
30 left, 29 left, 15 left, 7 left, 1 left....Ik kwam er maar niet tussen.
Ik vind het nu toch best veel geld voor iets waar ik nog bijna een jaar op moet wachten.

Ik ben er nog niet over uit, maar ga eens op zoek naar alternatieven

Het gaat dus nog een jaar duren voordat hij op de markt gaat komen?
 
Dit is het plan. Feit dat ze nog aan het design sleutelen, features willen toevoegen/veranderen en de Franse factor maakt dat het me niet zou verbazen als ze februari 2025 niet gaan halen. Maar we zullen zien.
1716403996359.png


Hier de Kickstarter page - De funding is in elk geval rond.
 
Dit is het plan. Feit dat ze nog aan het design sleutelen, features willen toevoegen/veranderen en de Franse factor maakt dat het me niet zou verbazen als ze februari 2025 niet gaan halen. Maar we zullen zien.

Er zijn maar weinig Kickstarters waarin ik heb meegedaan die de datum hebben gehaald.
Zelfs met een bordspel is dat blijkbaar al lastig genoeg, dus ik zou er hier ook al niet teveel op gerekend hebben.
 
`k vraag me af of deze soorten Syth`s echte wel zoveel nieuwe geluiden voortbrengen.
Toen ik in 1973 de SH1000 Roland kocht lang geleden . . . .🤣 klik hier de bel 1975 ding dong
kon je er ook `vogeltjes` geluiden op maken volièr / natuur of een kippenhok.
Die waren random zei het met iets minder veel herhalings-mogelijkheid-variatie.
Ik schrok me altijd rot als m`n moeder af en toe twintig jaar voordat ze dementer werd af en toe dit soort geluiden hoorde uit het niets.
Wel kreeg ik de uitgebreide beschrijving van hoe het klonk net als vooraf beschreven.
Auditieve hallucinaties: Dit zijn geluiden die in de buitenwereld niet aanwezig zijn, zoals het horen van stemmen zonder dat er iemand spreekt.
Tinnitus: Dit is een vorm van gehoorschade waarbij mensen geluiden horen zonder dat ze er zijn, zoals een piep, fluit, zoemend geluid of suis.

gratis
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top