EastWest Hollyood Choirs Diamond editie 149 us dollar

LupkeII

Stamgast
Lid sinds
28 mei 2020
Berichten
414
Locatie
Pijnacker
EastWest heeft altijd wel aanbiedingen met acties als 'tot 60% korting' in diverse online shops, maar deze is toch nog net FF wat scherper met 70% korting. 149 us dollar (ongeveer 144 euro) voor de Diamond editie van Hollywood Choirs. Niet duur voor een mooie koor library.

De actie loopt nog 12 dagen via audioplugin deals. Als je wacht hebben ze soms nog extra acties op de website of via de nieuwsbrief. Kan er zo nog 10% oid af gaan.

Zie: Hollywood Choirs Diamond by EastWest Sounds - Audio Plugin Deals
 
Ik zag hem ook, ja. Ik vind het vaak wel lastig om dit soort aanbiedingen te beoordelen, want de pakketten zijn vaak al ouder. Dan zie je steengoede reviews van 7 of langer terug. De tijd (en de concurrentie) staat natuurlijk ook niet stil.
Ja klopt, mee eens. Het hangt af van wat iemand zoekt. Grote ‘epische’ koren, kleine kamerkoren, gospelkoren, kinderkoren, koren met woordbouwerfunctie, koren met lettergrepen. Er zijn veel kooropties beschikbaar met veel verschillende budgetten, van VST tot Kontakt en van AU tot AAX. Van Spitfire Originals Epic Choir voor 29 euro via Spitfire Eric Whitacre voor 599 euro tot alles wat er nog tussenin of boven zit qua prijs en mogelijkheden. Maar deze kun je op de meeste platforms gebruiken, behalve Kontakt (en 59gb op je ssd!)

Hollywood Choirs is al een tijdje beschikbaar, maar nog steeds een library uit de Core collectie van Eastwest. Zal nog wel een tijdje blijven verwacht ik. Alhoewel Hollywood Strings ook ineens was verdwenen voor een ander product. Maar goed, je krijgt voor deze prijs niet heel veel beter denk ik als je op zoek bent naar dit soort koren. Daarnaast ook nog met ingebouwde 'Wordbuilder' en veel ingebouwde 'phrases' die je kunt editen.
 
Ik heb de Gold versie van Hollywood Choirs en die vind ik nog steeds erg mooi en bruikbaar.
 
Wordbuilder.png
 

Attachments

  • EW Hollywood Choirs Diamond.wav
    18,7 MB
Dank je. Het is even snel live ingespeeld (geen Midi edits) met alleen het dameskoor. De ietwat cryptische tekst is voor de goede verstaander: 2x "Only a little more than one hundred Euro Papa". ;)
 
Back
Top