S1 3th party plugins verdwenen?

pjeut

Ouwe rot
Lid sinds
14 Maart 2003
Berichten
2.117
Locatie
Emmeloord
Hallo,
In mijn Studio 1 Artist heb ik een aantal thirt party plugins. Niet veel, max 20, maar ze zijn me wel dierbaar. En wat ik gedaan heb, geen idee. Maar de locaties staan nog steeds ingesteld, maar ze staan niet meer in de lijst van instruments en FXs.
Ik heb alle opties van de manager langs gelopen, alle vinkjes aan en uit gezet, maar ze blijven onvindbaar.

Wie weet raad? Het zal vast iets stoms zijn; daar heb ik wel een patent op.

Groeten, Pjeut.
 
Plugin manager al is gerefreshed?
alle VST soorten aangevinkt?
Update plugin list?
Nap mode disabled?

zijn bij mij eerste dingen waar ik zo op denk
 
Ik doe even een tweetal screenshots. De eerste van de zoeklocaties voor de VST's, en de tweede wat uiteindelijk de plugin-manager ziet.
Alleen maar de eigen Presonus-plugins.
Wat gaat er hier verkeerd?
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    195,6 KB · Bekeken: 74
  • 2.jpg
    2.jpg
    140 KB · Bekeken: 66
Het betreft S1 Artist 5, dus ik heb ook die Rewire Host Support-plugin niet nodig. Graag een reactie van iemand.
 
Ik liet toch en shot zien van de manager, en dan kan je toch zien dat ze er helemaal niet bij staan?

Maar, we zijn een aantal maanden verder, en inmiddels staan de paden wel in de manager, maar werken ze niet.
En dat brengt me eigenlijk bij twee andere vragen, die hier vast al is gesteld.

Kun je de plugin probleemloos op een andere plek parkeren dan waar de installer voorstelt? Ik wil ze liever op een eigen schijf zetten zodat de C-schijf blijft voor windows en overige computer-essentiële bestanden. En als het gaat om een VST-sampler, kun je dan ook de samples op een willekeurige plek zetten, of levert dat problemen op?

Maar als deze vraag al lang en breed is beantwoord, ben ik ook blij met een linkje naar een thread.

Groeten, Pjeut.
 
Ja dat kan allemaal. Voor samples best een snelle schijf.
 
iig in pro, kan je naar "Turn Plugin Formats on or off" en dan in advanced>services, ben je daar al geweest? daar kan je VST2 en VST3 aan/uitzetten.
 
iig in pro, kan je naar "Turn Plugin Formats on or off" en dan in advanced>services, ben je daar al geweest? daar kan je VST2 en VST3 aan/uitzetten.
Ik heb de artist-versie van S1. Miss toch een upgrade doen...
 
ik zou eerst (als je al niet besloten hebt om te upgraden :D ) om toch nog effe naar wat ik hierboven omschrijf gaat, ik zag in je 2e foto hierboven dat je ook een "Turn Plugin Formats on or off" link hebt, dat is Artist toch? links onder, licht blauwe letters. misschien staan ze uit om een of andere reden.
 
We zijn hier allemaal om ook iets te leren, nietwaar?

Ok,
eerste = first = 1st
tweede = second = 2nd
derde = third = 3rd
vierde = fourth = 4th
vijfde = fifth = 5th
etc.
 
Back
Top