Update voor Roland TR-8S en TR-6S

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
15.290
Locatie
Den Bosch
Screenshot 2023-09-12 at 09.13.42.png


TR-8S: Roland - Support - TR-8S - Updates & Drivers
TR-6S: Roland - Support - TR-6S - Updates & Drivers
TR-Editor via Roland Cloud
 
Dank voor de reminder, had het nog niet gezien. Afgelopen week dacht ik nog dat het wel voorbij zou zijn met nieuwe features maar Roland doet er dus toch nog een schepje bovenop. Zeer vette toevoeging die CR-78!
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
ik hou erg van de cr78 maar niet van de TR8(s), was even vergeten waarom ook alweer maar na een yt filmpje kijken, die led kleurtjes en drukknoppen, bah. Meevaller dus, hoef m niet te kopen, wel geweldige update!
 
Ik vind de TR-6s een prima drumbakje. Lekker compact, alle geluiden zitten erin, workflow is wel prima (al is er wel de nodige menudiving als je de wat geavanceerdere dingen wilt doen) en hij klinkt gewoon goed en ligt altijd lekker in de mix. En af en toe zo'n update met extra functies en geluiden is natuurlijk ook heel leuk.
 
Ik heb de tr-6s weggedaan toen ik de tr-8s kocht, maar vorige maand toch maar weer een tr-6s opgepikt. Op 1 of andere manier heb ik wel een klik met dat ding :) Compact, veel drumkits en werkt gewoon op batterijen. Mis allleen de individuele outs en sidechain optie maar voor mobiele setup voldoet het prima.
 
Back
Top