• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Modal Argon 8

Prijs
399 Euro
Conditie
Nieuw

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.652
In nieuwstaat, gekocht in december vorig jaar, dus nog met garantie. Slechts enkele uren gebruikt. Folie zit nog op scherm.
Gaat weg wegens andere grote aankoop.

Doos in nieuwstaat nog aanwezig evenals boekjes etc.

399,- incl verzenden.
 

Attachments

  • argon8.jpeg
    argon8.jpeg
    100,8 KB · Bekeken: 113
Luister ook even deze demo :







Als je dan ook nog bedenkt dat deze synth een Fatar keyboard heeft dan begrijp je dat 399,- incl verzenden helemaal nergens over gaat en je het eigenlijk gewoon moet doen.
Ik heb zelf ook de 5 keyboard versie van deze synth, vandaar dat deze weg mag.

Of bij interesse, heb ik de Modal Argon 8x, nog in ongeopende doos, met 6 maanden garantie voor 525,- incl verzenden. Deze synth kost ca 750,- nieuw bij de bekende shops.

Als de 8x weggaat, dan houd ik de 8, en andersom.

Eigenlijk zou ik het niet moeten doen, want als ik ze stack heb ik 16 voices.. 8~
 
Laatst gewijzigd:
Histor_combideal_dhd.png
Cobalt 8 + Argon 8 samen voor 750,- incl versturen. Beide in absolute nieuwstaat en met originele doos / boekjes etc.
 
Ok, ik heb wat interesse in de combi deal, maar het geld moet nog bij elkaar gezocht worden dus ik breng deze deal nog even onder de aandacht.

De Modal Argon 8 is in nieuwstaat, slechts enkele uren gebruikt, 399,- incl verzenden
Mocht je de Modal Cobalt 8 ook willen, ook in nieuw staat, ook slechts enkele uren gebruikt, dan is de prijs 750,- incl verzenden, wat best wel een wereld deal is voor het synth geweld wat je hiermee in huis haalt.
 
Gebruik de volgende kortingscode en krijg 5% korting op de actuele prijs!

WETSUMMER23

Geldig tot 5 augustus 23.59u !


*Beperkte voorraad, op = op !
 
De code is helaas verlopen..

450,- euro in absolute nieuwstaat, compleet met originele doos en boekje. Gratis verzenden.
 
Back
Top