Afgehandeld Reset password email komt niet goed aan

ohtar

Ouwe rot
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
630
ik had zelf het probleem dat de reset mail niet aankwam op mijn Hotmail account. Mijn mail is veranderd naar mijn Gmail account en nu werkt het, maar misschien hebben meer mensen daar last van?
 
Password reset mailtje kwam wel in de junk folder terecht (hotmail). Duurde even voordat ik dat doorhad. :frons:
 
Last edited by a moderator:
Had ik ook. Heb een @europe.com mailadres, resetmails kwamen niet aan (ook niet in spam). Admin heeft mijn gmail adres toegevoegd en nou all is well again.
 
Ik heb de ongewenste e-mail folder ook gecontroleerd, maar daar stond hij ook niet. No-reply@synthforum heb ik zelfs toegevoegd aan niet te blokken adressen. Bood ook geen soelaas.
 
Mijn mailadres werd niet herkend. Dus geen reset mogelijk. Gelukkig hebben de mods mij uit de brand geholpen, mailadres in de databse verbeterd en nu werkt het weer. Leve de mods!:halleluja
 
Als je hotmail gebruikt, moet je naar de webmail pagina van hotmail om de spamsettings te wijzigen en je spambox te zien. Zelf gebruik ik ook hotmail. Ik heb die account gekoppeld aan mijn Outlook account voor desktop. In de outlook omgeving kan ik uiteraard ook spamsettings aanpassen en het gebeurt ook regelmatig dat ik berichten ontvang die spam zijn en niet in eerste instantie hotmail zijn afgevangen. De berchten die wel worden onderschept, komen niet in mijn outlook omgeving (en dus ook niet in mijn outlook spamfolder). Daarvoor moet ik dus echt naar de webmail omgeving van outlook.

Er zijn andere domeinen waar heemaal geen mails naartoe gestuurd kunnen worden. Denk dan aan:

- icloud.com
- me.com
- mac.com
- gmx.net

@Inspiran zal uitzoeken wat daar loos is. Ligt waarschijnlijk aan de kant van de VPS omdat we die problemen al hadden in de vorige versie van het forum. Mijn advies is om die domeinen niet te gebruiken voor je emai die aan je Synthforum account wordt gekoppeld. Mocht je een mailadres hebben dat in een van de genoemde domeinen valt, neem dan even contact op.
 
@Dr van Lansberg, daar ben ik wel geweest, maar misschien doe ik iets niet goed. Ik heb bewust synthforum toegevoegd aan de lijst met adressen die niet spam zijn. Alsnog kwamen de mailtjes niet aan. Maf dat voor sommige mensen wel werkt en voor anderen niet. Zal dan wel aan mij liggen:)
 
Nee er stond niks in de spambox. Ongewenste e-mail heet dat bij Hotmail toch? Of is er nog een spam inbox?
 
Back
Top