• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Software plugins, softsynths en sounds gratis

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

eevolute

Stamgast
Lid sinds
8 februari 2003
Berichten
144
Locatie
Eindhovendegexte
Ik heb een hele partij muzieksoftware liggen, voor wat oudere computers periode 2000-2008 (meeste voor mac, sommige ook voor windows). Het betreft vooral softsynths, effecten en sample cd's. De meeste pakketten zijn NFR's (Not For Resale), oftewel software die ik getest heb voor recensies of leveranciers, enkele pakketten zijn gewone licenties. Alle software is officieel, origineel in doos, met serienummers, soms online geregistreerd destijds. Ik kan daarom niet garanderen dat alle serienummers werken omdat vaak de bedrijven niet meer bestaan of de licentie niet terug te vinden is online.

Daarom bied ik deze software gratis aan, zou leuk zijn als iemand er wat aan heeft. Anders gooi ik het binnenkort toch weg en ergens vind ik dat zonde, als ik er nog iemand blij mee kan maken. Hieronder volgt de lijst, het is alleen in zijn geheel op te halen bij mij, eventueel kan ik het ook versturen tegen betaling van de verzendkosten.

NFR's
Sonik Synth 2
Unity DS-1
Broomstick Bass
ReFX Nexus
Elastik hardtechno vs Schranz
Plugsound Pro
Drumcore + Mattpack 1
Nexsyn
Spark XL
Anthem House
Garageband Tutorial
Nuendo 2.0
TC Restoration suite for Powercore
NI Express keyboards
Dancehall vibes
Dancehall Madness
Trance ID
eLab Foundation
Sonikworx
Yellowtools Culture

NON NFR's
Independence Pro met Key
Protools M-Powered 7
Protools Transfuser
Urban Flava
Carnival Drums
Plex
PPG Wave 2.V
Waves sound designer II bundle
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top